مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اسفند 1401 ساعت 12:252023-03-01ورزشي

شانزدهمین سالگرد شهادت «ورزشکار قرآنی» در بوشهر برگزار شد


شانزدهمین پاسداشت یاد ورزشکار قرآنی شهید «عباس نسترن» از سوی مجمع قرآنیان مساجد در گلزار بهشت صادق (ع) محله فردوس منطقه یک شهر بوشهر برگزار شد.

- بوشهر- شانزدهمین پاسداشت یاد ورزشکار قرآنی شهید عباس نسترن از سوی مجمع قرآنیان مساجد در گلزار بهشت صادق (ع) محله فردوس منطقه یک شهر بوشهر برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، معاون راهبردی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان بوشهر صبح چهارشنبه در این آیین اظهار داشت: هدف از برگزاری این محافل معنوی در اصل به معنای پاسداشت یاد شهید و اندیشه های ژرف و بزرگ این شهیدان والامقام است.

عادل عباسیان گفت: شهید عباس نسترن یک آموزگار تخصصی در رشته های قرآنی و ورزشی غواصی و دریانوردی در مساجد و محلات بوشهر و شهرستان های استان، که به دور از هر گونه انگیزه مادی و به طور خالصانه مشغول به تدریس افتخاری بود و هدف او پیوند زدن زندگی جوانان و نوجوانان با آیات الهام بخش و امیدآفرین کلام الله بود.

معاون راهبردی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان بوشهر با بیان اینکه شهید عباس نسترن بنیانی مسجدی داشت، اظهار کرد: شهید امید یک بسیجی با اخلاص و جانباز شیمیایی دوران دفاع مقدس و فردی خستگی ناپذیر بود که در کنار مسئولیتش که کارشناس اداره کل اموراجتماعی و جوانان استانداری بوشهر بود تا لحظات آخر اهتمام ویژه ای به آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شانزدهمین سالگرد شهادت «ورزشکار قرآنی» در بوشهر برگزار شد

شانزدهمین سالگرد شهادت «ورزشکار قرآنی» در بوشهر برگزار شد