مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اسفند 1401 ساعت 12:202023-03-01فرهنگي

حرکت پویای جشنواره فیلم «100» خبر از گاه تازه ای در سینمای ایران می دهد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی جشنواره فیلم «100»، محمدمهدی دادمان رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی همزمان با شروع سیزدهمین جشنواره بین المللی فیلم «100» در پیامی نوشت: - حرکت پویای جشنواره فیلم 100 خبر از گاه تازه ای در سینمای ایران می دهد رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی همزمان با آغاز سیزدهمین جشنواره فیلم 100 در پیامی نوشت که حرکت پویای جشنواره سیزدهم، خبر از گاه تازه ای در سینمای ایران می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی جشنواره فیلم 100 ، محمدمهدی دادمان رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی همزمان با شروع سیزدهمین جشنواره بین المللی فیلم 100 در پیامی نوشت: بسم الله الرحمن الرحیمانسان مجاهد درست در همان مقطعی که نفوس، او را در بن بست می بینند و انتظار تسلیم و تعظیم یا تدفین و تلقینش را می کشند، چونان ققنوسی سپهراحتشام، عالم را به تسخیر درمی آورد و دژخیم را به زانو.

خدا را شکر و سپاس که در چنین روزگار سعد و نیکویی زیست می کنیم.

دورانی که به برکت نهضت امام خمینی رضوان الله تعالی علیه، ایران عزیز ما به چشمه جوشان و لایزال انسان های مجاهد تبدیل شده است.

در هر ساحت و عرصه ای که می نگری، با دلیران بلندنظری مواجه می شوی که برای اقامه امر خدا استوارند و برای بندگی، خاضع و فروتن.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حرکت پویای جشنواره فیلم «100» خبر از گاه تازه ای در سینمای ایران می دهد

حرکت پویای جشنواره فیلم «100» خبر از گاه تازه ای در سینمای ایران می دهد