مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اسفند 1401 ساعت 12:002023-03-01اقتصادي

فرزین: مرجعیت نرخ ارز را به دست می گیریم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، اعضای هیئت عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام عصر روز سه شنبه 9 اسفند به ریاست آیت الله آملی لاریجانی تشکیل جلسه دادند و مصوبه مجلس شورای اسلامی درباره طرح بانکداری اسلامی (بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران) را .

- رییس کل بانک مرکزی گفت: با برنامه ریزی و اقدامات جدید مرجعیت نرخ ارز را به دست می گیریم و ثبات و آرامش را به بازار برمی گردانیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، اعضای هیئت عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام عصر روز سه شنبه 9 اسفند به ریاست آیت الله آملی لاریجانی تشکیل جلسه دادند و مصوبه مجلس شورای اسلامی درباره طرح بانکداری اسلامی (بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران) را با حضور طراحان این طرح و رییس کل بانک مرکزی بررسی کردند.

در ابتدای این جلسه، محمدرضا فرزین؛ رییس کل بانک مرکزی، گزارشی از وضعیت بازار ارز در کشور به اعضای هیئت ارائه کرد و گفت: تلاش داریم با برنامه ریزی و اقدامات جدید مرجعیت نرخ ارز را به دست بگیریم و با فعالیت مرکز مبادله ارز و طلای ایران و تعیین سیاست های ارزی، بازار ارز را مدیریت کنیم و به ثبات و آرامش برسانیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرزین: مرجعیت نرخ ارز را به دست می گیریم

فرزین: مرجعیت نرخ ارز را به دست می گیریم