مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اسفند 1401 ساعت 11:402023-03-01سياسي

برگزاری مانور از پیش تعریف شده پرتوی در فشافویه


مانور از پیش تعریف شده پرتوی در بخش فشافویه شهرستان ری به منظور افزایش سطح آمادگی دستگاه های اجرایی صبح امروز برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ری، صبح امروز مانور از پیش تعریف شده پرتوی در بخش فشافویه شهرستان ری به منظور افزایش سطح آمادگی دستگاه های اجرایی برگزار شد.

بر اساس این سناریو، صبح امروز یک فروند هواپیمای فرضی از مبدأ یک کشور بر فراز آسمان ایران و در بخش فشافویه و در منطقه ای غیرمسکونی در نزدیکی فرودگاه امام خمینی (ره) سقوط کرده و علاوه بر مرگ سرنشینان، به واسطه حمل مواد رادیواکتیو آلودگی های محیطی را ایجاد می کند.

  پس از اعلام خبر سقوط هواپیمای فرضی حامل مواد رادیواکتیو، قرارگاه تاکتیکی پدافند پرتوی به فرماندهی حمید زمانی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری و با حضور سرتیپ ذوالقدر فرمانده سپاه حضرت سید الشهدا (ع) استان تهران، مدیرکل مدیریت بحران استان تهران و دیگر مسؤولان در محل شهرداری باقرشهر به منظور بررسی ابعاد حادثه بصورت هماهنگ و کارشناسی تشکیل شد.

  اجرای این مانور نقش بسزایی در آماده کردن دستگاه های اجرایی در مواقع وقوع بحران های احتمالی داشته و عملکرد دستگاه های خدمات رسان در مواقع بحران روشن خواهد شد که بر این اساس، تیم های ارزیابی در منطقه مستقر شده و نحوه استقرار و خدمات ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مانور از پیش تعریف شده پرتوی در فشافویه

برگزاری مانور از پیش تعریف شده پرتوی در فشافویه