مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اسفند 1401 ساعت 10:452023-03-01سياسي

برگزاری جشن نیکوکاری با 364 پایگاه در سیستان وبلوچستان


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) سیستان و بلوچستان گفت: جشن نیکوکاری امسال با شعار «هر روز عیدی دیگر است» و «به شکرانه سلامت، عید را به خانه های نیازمندان ببریم» در سطح استان برگزار می شود.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) سیستان و بلوچستان گفت: جشن نیکوکاری امسال با شعار هر روز عیدی دیگر است و به شکرانه سلامت، عید را به خانه های نیازمندان ببریم در سطح استان برگزار می شود.

سیدمهدی عبادی، در گفت وگو با ایسنا- با بیان اینکه پایگاه های جمع آوری کمک های مردمی از ابتدای بهمن ماه تا پایان اسفند برپاست، افزود: امسال 364 پایگاه ثابت و سیار جهت جمع آوری کمک های مردمی در سطح استان برپا شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان بیان کرد: شهروندان و خیرین گرانقدر برای کمک به نیازمندان علاوه بر پایگاه های سطح شهر می توانند از طریق شماره گیری کد دستوری ستاره 8877 ستاره 054 ستاره یک مربع و یا شماره کارت 6037991899960458 کمک های نقدی خود را واریز کنند.

وی ادامه داد: مراسم محوری جشن ملی نیکوکاری نیز روز یکشنبه، 14 اسفندماه با حضور جمعی از مسئولین در محل مجتمع آموزشی حیات طیبه واقع در انتهای خیابان پیروزی (زیباشهر) شهرستان زاهدان برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری جشن نیکوکاری با 364 پایگاه در سیستان وبلوچستان

برگزاری جشن نیکوکاری با 364 پایگاه در سیستان وبلوچستان