مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اسفند 1401 ساعت 10:252023-03-01اقتصادي

طرح استفاده از پساب فاضلاب بهرام آباد در شهرک صنعتی شهرکرد کلید می خورد


عملیات اجرایی طرح استفاده از پساب فاضلاب بهرام آباد یک الی 2 ماه آینده به منظور تامین آب شهرک های صنعتی و آب فضای سبز آغاز می شود.

- عبدالعلی ارژنگ امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: اشتغال یکی از موضوعات مهم مردم در شهرستان شهرکرد است و تا زمانی که آب برای صنعت تامین نشود امکان بهره برداری از طرح های اشتغال زایی نیست.

فرماندار شهرستان شهرکرد افزود: خطوط انتقال آب به مرکز استان ناپایدار و آب شهرستان به چاه هایی وابسته است که با کاهش سطح آب مواجه اند، پس ظرفیت پروژه بن _بروجن برای تامین آب شرب و صنعت مرکز استان مورد توجه قرار گرفت.

ارژنگ اظهار داشت: خطوط پدافندی که تابستان وارد چرخه شدند در راستای تامین آب شرب در مواقع ضروری کمک بزرگی به شرکت آبفای استان کرد و شهر را در بارش های اخیر از بحران در امان نگه داشت.

فرماندار شهرستان شهرکرد ادامه داد: خطوط اصلی پروژه به طور کامل و 70 درصد خطوط فرعی آن در شهرکرد اجرا شده و خط انتقال آب به مقصد شهرستان شهرکرد مورد بهره برداری قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه به موازات تامین آب شرب در حوزه تامین آب صنعت نیز اقداماتی انجام شد، افزود: تولید شهرک های صنعتی مرکز استان با مشکل مواجه بود و با خرید آب با هزینه بالا تولیدات خود را ادامه دادند که شرکت شهرک های صنعتی شهرکرد طرح استفاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح استفاده از پساب فاضلاب بهرام آباد در شهرک صنعتی شهرکرد کلید می خورد

طرح استفاده از پساب فاضلاب بهرام آباد در شهرک صنعتی شهرکرد کلید می خورد