مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اسفند 1401 ساعت 10:252023-03-01سياسي

از نداشتنِ سیم خاردار در دفاع مقدس به بهترین پهپادها و موشک ها رسیده ایم


جانشین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گفت: اعتماد به ملت و قطع امید از بیگانه اصل دیگر ادبیات پایداری ماست و ما از نداشتن سیم خاردار در دفاع مقدس، - ایسنا/کرمان جانشین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گفت: اعتماد به ملت و قطع امید از بیگانه اصل دیگر ادبیات پایداری ماست و ما از نداشتن سیم خاردار در دفاع مقدس، به بهترین پهپادها، موشک ها و سامانه های دفاع هوایی رسیدیم.

امیر سرتیپ نبی سهرابی صبح امروز 10 اسفندماه در اجلاسیه نهایی دهمین کنگره ملی ادبیات پایداری با محوریت جهاد تبیین در دانشگاه شهید باهنر کرمان اظهار کرد: بدون شک گفتمان و بازتعریف ادبیات پایداری با دفاع مقدس و مقاومت عجین شده و دوران دفاع مقدس سرمنشاء مفهوم پایداری در کشور ما و منطقه شده است.

وی با اشاره به اینکه ادبیات پایداری وقتی به فرهنگ پایداری ملی تبدیل شود، ماندگار است، افزود: دفاع مقدس دریچه نورانی از ادبیات پایداری و مقاومت مقابل ملت ایران و سایر ملت ها گشود.

امیرسهرابی تصریح کرد: مبانی و ارزش های دفاع مقدس فرهنگ پایداری ملت ما را ایجاد و تقویت کرد و استوار ساخت.

وی بیان کرد: فرهنگ و ارزش های انقلاب و دفاع مقدس نخستین مسئله ای که به ما عرضه کرد، دشمن شناسی بود و دفاع مقدس موجب شناخت ملت ما از دشمن و استکبار جهانی شد و دشمنان منطقه ای خود ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از نداشتنِ سیم خاردار در دفاع مقدس به بهترین پهپادها و موشک ها رسیده ایم

از نداشتنِ سیم خاردار در دفاع مقدس به بهترین پهپادها و موشک ها رسیده ایم