مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اسفند 1401 ساعت 10:212023-03-01سياسي

دورهمی با آبگوشت بزباش حتی در اوج خانه تکانی


آبگوشت فرداعلا از جذابترین گزینه ها برای دورهمی های صمیمی و خودمانی است و چه خوب است که طبخ انواع آبگوشت های ایرانی را بلد باشیم تا تکرار یک دستورپخت همیشگی، - گروه زندگی- در این روزهایی که همه حسابی مشغول خانه تکانی اند، احتمالا پذیرایی از مهمان کار چندان راحتی نیست اما به هرحال مهمان حبیب خداست و نباید درها را به روی حبیب خدا بست، به خصوص اگر مهمانان مان، پدر و مادری عزیزتر از جان باشند که دیگر جایی برای اما و اگر باقی نمی ماند.

 معمولا وقتی قرار است پدر و مادر مهمان خانه مان شوند، دلمان می خواهد برای وعده غذایی، گزینه ای رو کنیم که لطف خوردنش به دورهم بودن است و به قول معروف، تنهایی مزه نمی دهد .

درست حدس زدید؛ از همان غذای اصیل ایرانی یعنی آبگوشت فردِاعلا حرف می زنیم که از جذابترین گزینه ها برای دورهمی های صمیمی و خودمانی است و چه خوب است که طبخ انواع آبگوشت های ایرانی را بلد باشیم تا تکرار یک دستورپخت همیشگی، آبگوشت را به لیست غذاهای تکراری بدون تنوع و احیانا به لیست سیاه بچه های بدغذا نبرد؛ مثلا آبگوشت بزباش از آن غذاهای خوش خوراکی است که حتما همه را عاشق خودش می کند.

نگران نباشید! بدون گوشت بز هم می شود ممکن است با شنیدن نام بز به عنوان پیشوند نام این آبگوشت، ذهنتان به سمت گوشت بز برود که البته بیراه هم نیست و طبق تا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دورهمی با آبگوشت بزباش حتی در اوج خانه تکانی

دورهمی با آبگوشت بزباش حتی در اوج خانه تکانی