مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اسفند 1401 ساعت 10:052023-03-01اقتصادي

واردات ماشین آلات کشاورزی و صنعتی ممنوع می شود


مدیرکل دفتر صنایع ماشین آلات و تجهیزات کشاورزی، ساختمانی و معدنی وزارت صنعت، معدن و تجارت، از تصمیم جدی این وزارتخانه برای ممنوعیت در واردات ماشین آلات کشاورزی وصنعتی که تولیدات آن در کشور انجام می شود، - ایسنا/مازندران مدیرکل دفتر صنایع ماشین آلات و تجهیزات کشاورزی، ساختمانی و معدنی وزارت صنعت، معدن و تجارت، از تصمیم جدی این وزارتخانه برای ممنوعیت در واردات ماشین آلات کشاورزی وصنعتی که تولیدات آن در کشور انجام می شود، خبر داد.

ابوذر جمشیدوند امروز در بازدید و همچنین نشست با اعضای هیات مدیره شرکت صنعتی و دانش بنیان خزرالکتریک درشهرک صنعتی بابکان آمل گفت: تمرکز این وزارتخانه به جای واردات، معطوف به حمایت از تولید داخل ماشین آلات صنعتی، کشاورزی و معدنی است در این راستا در سال آینده روال به سمتی خواهد رفت که تولیدکنندگان ماشین آلات حداقل تعرفه و واردکنندگان ماشین آلات که نمونه داخل آن وجود دارد حداکثر تعرفه را پرداخت کنند.

وی افزود: درحال حاضر ظرفیت سازی های خوبی در حوزه تولید ماشین آلات بخش کشاورزی، صنعتی ومعدنی در کشور ایجاد شده و به دنبال ارتقاء وتوسعه کمی وکیفی این بخش هستیم.

مدیرکل دفتر صنایع ماشین آلات و تجهیزات کشاورزی، ساختمانی و معدنی وزارت صنعت، معدن و تجارت، با اشاره به اینکه ممنوعیت واردات ماشین آل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واردات ماشین آلات کشاورزی و صنعتی ممنوع می شود

واردات ماشین آلات کشاورزی و صنعتی ممنوع می شود