مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اسفند 1401 ساعت 09:552023-03-01سياسي

ضرب و شتم خبرنگار، حبس و توقیف تلفن همراه؛ همه در شورای شهر!


در شورای شهر، افزون بر ضرب و شتم خبرنگار، او را در اتاقی محبوس کرده و تلفن همراهش را توقیف کردند! به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، این خلاصه و چکیده اتفاقی است که در شورای شهر تبریز رقم خورده و فیلم مرتبط با آن، در شبکه های اجتماعی دست به دست می شود و تاثر بسیاری را به دنبال داشته است.

فیلمی که نشان می دهد خبرنگارِ دوربین به دست به سمت یکی از نمایندگان مردم در شورا می رود و به او سلام می گوید اما پیش از هر کلام دیگری، مورد حمله عضو شورا قرار می گیرد.

از اینجا به بعد ماجرا، با روایت های متفاوتی مواجه هستیم؛ از یک طرف خبرنگار می گوید که به یکی از اتاق های شورا منتقل و برای ساعاتی در آنجا حبس شده و در نهایت با توقیف تلفن همراه، خلاصی یافته است و از طرفی، شورا بیانیه صادر کرده و در آن تاکید نموده که ضرب و شتم، کذب است و عضو شورا صرفا به قصد ممانعت از فیلم برداری و پایین آوردن دوربین، با اشاره دست، اقدام به پایین آوردن دوربین نموده است.

البته در ادامه بیانیه کوشیده شده پیشینه این خبرنگار از بدو شروع دوره ششم شورای اسلامی تبریز مخدوش جلوه داده شود، بی آنکه مشخص شود چرا این روایت ها بعد از حمله عضو شورا به وی نقل بیان می شوند و پاسخی برای این پرسش ارائه گردد که آیا اگر خبرنگاری مرتکب اشتباه شود، می بایست توسط عضو شورا و در پارلمان شهری مورد مجازات ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرب و شتم خبرنگار، حبس و توقیف تلفن همراه؛ همه در شورای شهر!

ضرب و شتم خبرنگار، حبس و توقیف تلفن همراه؛ همه در شورای شهر!