مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اسفند 1401 ساعت 09:502023-03-01فرهنگي

پل مسکال دوباره نامزد کسب جایزه شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، به نقل از ورایتی، پل مسکال بازیگر «افترسان» و جودی کامر بازیگر «کشتن ایو» از جمله نامزد های جوایز اولیویه، - با معرفی نامزد های جوایز اولیویه 2023 برای انتخاب بهترین تئاتری های بریتانیا، پل مسکال اینجا هم نامزد کسب جایزه شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، به نقل از ورایتی، پل مسکال بازیگر افترسان و جودی کامر بازیگر کشتن ایو از جمله نامزد های جوایز اولیویه، مهم ترین جایزه تئاتری بریتانیا شدند.

مسکال 27 ساله که ایرلندی است و برای افترسان نامزدی اسکار امسال را کسب کرده، در احیای نمایش اتوبوسی به نام هوس بازی کرده و نامزدی دریافت جایزه بهترین بازیگر مرد را کسب کرده است.

وی در این بخش با تام هالندر بازیگر نقش هایی در دزدان کاراییب و مدیر شب برای میهن پرستان ، رافی اسپال برای کشتن مرغ مقلد ، دیوید تنَنت برای خوب و گیلس تررا برای ذرت سبز است رقابت می کند.

جودی کامر هم برای بازی در نمایشی حقوقی با نام در نظر اول نامزدی در بخش بهترین بازیگر زن را کسب کرده است.

اتوبوسی به نام هوس در بخش بهترین احیای یک نمایش و نیز بهترین کارگردانی برای ربکا فرکنال نیز نامزد کسب جایزه شده و وی با بارتلت شِر که کارگردان کشتن مرغ مقلد است، جاستین مارتین کارگردان در نظر اول ، رابرت هستی برای ایستادن بر لبه آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پل مسکال دوباره نامزد کسب جایزه شد

پل مسکال دوباره نامزد کسب جایزه شد