مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اسفند 1401 ساعت 09:302023-03-01فرهنگي

بوم گردی، تجربه ای شیرین از زندگی روستایی


رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان خدابنده گفت: در ساخت مستند از بوم گردی اثری از هتل های مدرن دیده نمی شود، بلکه جهت اصلی دوربین به سمت خانه های روستایی و محلی است.

- ایسنا/زنجان رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان خدابنده گفت: در ساخت مستند از بوم گردی اثری از هتل های مدرن دیده نمی شود، بلکه جهت اصلی دوربین به سمت خانه های روستایی و محلی است.

معصومه شیری در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه برنامه گئجه لر گوزل زنجانیم شبکه اشراق زنجان از اقامتگاه بوم گردی در روستای منطش شهرستان خدابنده مستندی را می سازد که از این شبکه استانی پخش خواهد شد، اظهار کرد: تمرکز این مستند بر مقوله بوم گردی در شهرستان است.

وی تصریح کرد: در این نوع زندگی اثری از هتل های مدرن دیده نمی شود، بلکه جهت اصلی دوربین به سمت خانه های روستایی و محلی است.

هم چنین اثری از رستوران ها و غذاهای آن چنانی دیده نمی شود، بلکه تمرکز اصلی بر معرفی و نمایش غذاهای محلی و غذاخوری های بومی در دل منطقه است.

این مسئول با بیان اینکه بهار و نوروز ایام گردشگری است و مخاطبان نیز به دنبال انتخاب فضاهایی برای گذران اوقات فراغت خود هستند، تاکید کرد: با پخش این مستند و برنامه هایی از این جنس، مردم می توانند در کنار آشنایی با جاذبه های گردشگری، با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بوم گردی، تجربه ای شیرین از زندگی روستایی

بوم گردی، تجربه ای شیرین از زندگی روستایی