مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اسفند 1401 ساعت 09:022023-03-01سياسي

تقدیر نخبگان و شیوخ قبایل عرب از فرمانده سپاه خوزستان


جمعی از شیوخ و نخبگان عرب به مناسبت روز پاسدار در مراسمی از سردار حسن شاهوار پور فرمانده سپاه خوزستان به پاس مجاهدت ها و مردمداری وی تقدیر کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، جمعی از شیوخ و نخبگان عرب شب گذشته به مناسبت روز پاسدار در مراسمی از سردار حسن شاهوار پور فرمانده سپاه خوزستان به پاس مجاهدت ها و مردمداری وی تقدیر کردند.

در این نشست تعدادی از شیوخ و نخبگان عرب در سخنانی پروژه های محرومیت زدایی، ارتباط تنگاتنگ با مردم و فداکاری پاسداران از زمان دفاع مقدس تا کنون را رمز محبوبیت سپاه عنوان کردند.

همچنین در بیانات نخبگان خوزستانی، تحریم های مکرر آمریکا و اتحادیه اروپا علیه سردار شاهوارپور نشانه ناکامی توطئه های دشمنان در شکست انقلاب اسلامی به ویژه در خوزستان عنوان شد.

شیوخ و نخبگان خوزستان همچنین با اشاره به برخی محرومیت های استان، خواستار تقویت کارگروه های تخصصی مسئله محور جهت حل مشکلات شده و بر بهره گیری هرچه بیشتر از ظرفیت های مردمی و نظارت بر دستگاه های اجرایی تاکید کردند.

  باید قوی و همدل باشیم  سردار حسن شاهوارپور فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان نیز در این نشست ضمن تقدیر از شیوخ و نخبگان عرب، اظهار کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی به پشتوانه مشارکت و مجاهدت مردمی بنا شد و بر همین اساس نیز به چهل و چ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیر نخبگان و شیوخ قبایل عرب از فرمانده سپاه خوزستان

تقدیر نخبگان و شیوخ قبایل عرب از فرمانده سپاه خوزستان