مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اسفند 1401 ساعت 22:402023-02-28سياسي

فعالیت های انتشاراتی، مطبوعات و رسانه ها در سال آینده از مالیات معاف می شوند


یک عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه 1402 از مصوبه این کمیسیون برای معافیت مالیاتی فعالیت های انتشاراتی، مطبوعاتی، قرآنی و موسسات رسانه ای از پرداخت مالیات خبر داد.

- یک عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه 1402 از مصوبه این کمیسیون برای معافیت مالیاتی فعالیت های انتشاراتی، مطبوعاتی، قرآنی و موسسات رسانه ای از پرداخت مالیات خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، احسان قاضی زاده هاشمی با اشاره به جلسه امشب کمیسیون تلفیق لایحه بودجه 1402 برای بررسی موارد ارجاعی در بخش درآمدی بودجه گفت: در این جلسه جزء 3 بند (ث) تبصره 6 لایحه بودجه اصلاح شد؛ این بند مربوط به ایجاد شفافیت و اصلاح سیاست گذاری در معافیت های مالیاتی است.

وی توضیح داد: کمیسیون تصویب کرد که معافیت مالیاتی درآمد سالانه مشمول اشخاص موضوع بند (ل)ماده (139 )قانون مالیاتهای مستقیم به استثنای فعالیت های انتشاراتی، مطبوعاتی، قرآنی و موسسات رسانه ای دارای مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی حداکثر معادل 4 برابر سقف مالیات ماده 84 قانون مذکور است و مازاد بر آن حسب مورد به نرخ قانون مالیات های مستقیم، مشمول مالیات است.

قاضی زاده در پایان گفت: بر این اساس فعالیت های انتشاراتی، مطبوعاتی، قرآنی و موسسات رسانه ای دارای مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از پرداخت مالیات مستثنی شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت های انتشاراتی، مطبوعات و رسانه ها در سال آینده از مالیات معاف می شوند

فعالیت های انتشاراتی، مطبوعات و رسانه ها در سال آینده از مالیات معاف می شوند