مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اسفند 1401 ساعت 22:102023-02-28سياسي

ویژه برنامه «پیک انتظار» در مازندران برگزار می شود


مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران گفت: هم‎زمان با مناسبت های شعبان، ویژه برنامه پیک انتظار در مازندران برگزار می شود.

- حامد فاضلی کبریا در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: به مناسبت اعیاد شعبانیه و به منظور ترویج فرهنگ مهدویت وگرامی داشت اعیاد و مناسبت های ماه شعبان، از سوی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران، این اداره کل به عنوان مسؤول کمیته کودک و نوجوان ستاد گرامی داشت مناسبت های شعبان تعیین شد.

مدیرکل کانون مازندران اظهار داشت: بر این اساس این اداره کل با همراهی سایر دستگاه ها با برگزاری ویژه برنامه های فرهنگی، هنری و ادبی از جمله نمایش عروسکی، مسابقه، جنگ شادی، اجرای سرود گروهی و … در قالب تریلی نمایشی با عنوان پیک انتظار به اجرای ویژه برنامه های متنوع برای کودکان، نوجوانان و خانواده ها می پردازد.

فاضلی افزود: این برنامه از 14 تا 17 اسفند 1401 در شهرهای: تنکابن، چالوس، آمل، بابل، پل سفید، ساری و بهشهر صورت می پذیرد.

این مسؤول فرهنگی با تاکید بر اینکه هم زمان با اجرای این طرح، سایر مراکز فرهنگی هنری کانون مازندران با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی هنری و ادبی در این ایام فعالیت دارند، به هدف این طرح اشاره داشت و اضافه کرد: ترویج فرهنگ مهدویت، آشنایی کودکان و نوجوانان با فرهنگ انتظار و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ویژه برنامه «پیک انتظار» در مازندران برگزار می شود

ویژه برنامه «پیک انتظار» در مازندران برگزار می شود