مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اسفند 1401 ساعت 19:552023-02-28سياسي

تشدید نظارت برعملکرد شرکت های مسافربری در اردبیل


معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل گفت: نظارت ها بر عملکرد شرکت های مسافربری، ناوگان و رانندگان مسافری در اردبیل تشدید می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رضا شیرین زاده عصر سه شنبه در نشست با نمایندگان شرکت ها و انجمن های صنفی حمل و نقل مسافری در راهداری استان اظهار کرد: نظارت ها بر عملکرد شرکت های مسافربری، ناوگان و رانندگان مسافری در اردبیل تشدید می شود.

وی با اشاره به آمادگی یک هزار و 200 ناوگان راهداری برای ارائه خدمات به مسافران در نوروز 1402 اظهار کرد افزود: اکیپ های راهداری در محورها مستقر خواهند شد تا بر نحوه عملکرد شرکت ها، اتوبوس ها و وضعیت ناوگان ها نظارت ویژه داشته باشند.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل بیان کرد: کلیه اتوبوس های برون شهری به سامانه سپهتن مجهز شده اند و عملکرد راننده به صورت هوشمند رصد می شود و در صورت بروز تخلف به پاسگاه های پلیس راه مسیر گزارش می کند تا با راننده متخلف برخورد شود.

شیرین زاده با بیان اینکه در نوروز امسال کرایه ناوگان عمومی افزایش نمی یابد، گفت: در خصوص نرخ کرایه ها و نقص در تجهیزات ایمنی ناوگان ها هیچ گونه کوتاهی و اغماض مورد قبول نیست و شرکت ها موظف هستند برای همه مسافران بلیت صادر کرده و فقط از محل ترمینال مسافرگیری کنن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشدید نظارت برعملکرد شرکت های مسافربری در اردبیل

تشدید نظارت برعملکرد شرکت های مسافربری در اردبیل