مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اسفند 1401 ساعت 19:102023-02-28بين الملل

فیصل المقداد: غرب از سلاح تروریسم علیه ملت سوریه استفاده کرده است


وزیر امور خارجه سوریه گفت که کشورش در معرض جنگ ظالمانه قرار گرفت و طی آن کشورهای غربی از سلاح تروریسم علیه ملت سوریه بهره گرفته است.

- وزیر امور خارجه سوریه گفت که کشورش در معرض جنگ ظالمانه قرار گرفت و طی آن کشورهای غربی از سلاح تروریسم علیه ملت سوریه بهره گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سانا، فیصل المقداد، وزیر امور خارجه سوریه امروز (سه شنبه) در یک سخنرانی ویدئویی در کنفرانس جهانی خلع سلاح در ژنو تصریح کرد: سوریه در معرض جنگ ظالمانه قرار گرفته است و طی آن کشورهای غربی از سلاح تروریسم علیه ملت سوریه بهره گرفته و ده ها هزار تروریست خارجی را با انواع حمایت مالی و تسلیحاتی از جمله سلاح های ممنوعه برای انجام خواسته های خصمانه، وارد جنگ کردند.

وزیر خارجه سوریه ادامه داد: سیاست های این کشورها سبب شد که گروههای تروریستی مانند داعش و جبهه النصره به سلاح شیمیایی دست یافته و از آن بارها علیه سوری ها استفاده کنند.

المقداد ضمن تاکید بر ضرورت پرهیز از سیاسی کاری در پرونده شیمیایی سوریه از رژیم صهیونیستی به عنوان عامل تهدید دائمی برای امنیت و ثبات منطقه نام برد.

وی افزود: رژیم اشغالگر اسراییل علاوه بر حملات مداوم خود به اراضی سوریه و حملات به فلسطینی ها به نوسازی و توسعه و گسترش زرادخانه ها از انواع سلاح کشتار جمعی با پشتوانه حم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فیصل المقداد: غرب از سلاح تروریسم علیه ملت سوریه استفاده کرده است

فیصل المقداد: غرب از سلاح تروریسم علیه ملت سوریه استفاده کرده است