مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اسفند 1401 ساعت 18:502023-02-28اقتصادي

خودروها و موتورسیکلت‏ های هیبریدی مالیات بر ارزش افزوده بپردازند


منظور با صدور بخشنامه ای، موضوع مالیات برارزش افزوده انواع خودروهای سبک و سنگین و موتورسیکلت های تولید داخل و وارداتی برقی وتمام برقی مشمول تبصره 2 ماده (28)این قانون را برای اجرا ابلاغ کرد.

- منظور با صدور بخشنامه ای، موضوع مالیات برارزش افزوده انواع خودروهای سبک و سنگین و موتورسیکلت های تولید داخل و وارداتی برقی وتمام برقی مشمول تبصره 2 ماده (28)این قانون را برای اجرا ابلاغ کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از سازمان امور مالیاتی کشور، در بخشنامه ابلاغی داود منظور رییس کل سازمان امور مالیاتی کشور خطاب به اداره های کل امور مالیاتی سراسر کشور آمده است: با عنایت به تبصره (2) ماده (28) قانون مالیات بر ارزش افزوده مصوب 1400، خودروهای سبک و سنگین و موتورسیکلت های برقی و تمام برقی (هیبرید پلاگین) به تشخیص وزارت صنعت، معدن و تجارت مشمول مالیات و عوارض شماره گذاری وسائط نقلیه نیست.

در این راستا نظر معاونت صنایع حمل و نقل وزارت صنعت، معدن و تجارت به موجب نامه شماره 11257345 مورخ 16 بهمن ماه 1401 به شرح زیر برای اجرا ارسال می شود: انواع خودروهای سبک و سنگین و موتورسیکلت های تولید داخل و وارداتی برقی از نوع هیبریدی و هیبرید پلاگین و تمام برقی مشمول تبصره (2) ماده (28) قانون مالیات بر ارزش افزوده قرار می گیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خودروها و موتورسیکلت‏ های هیبریدی مالیات بر ارزش افزوده بپردازند

خودروها و موتورسیکلت‏ های هیبریدی مالیات بر ارزش افزوده بپردازند