مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اسفند 1401 ساعت 18:452023-02-28سياسي

آموزش زبان فارسی چه جایگاهی در بین المللی سازی آموزش عالی دارد؟


نمایندگان مراکز آموزش زبان فارسی به خارجی زبانان در نشستی به بررسی بین المللی سازی آموزش عالی و جایگاه آموزش زبان فارسی پرداختند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، در نخستین نشستی که در حاشیه نهمین گردهمایی مؤسسات فعال در آموزش زبان فارسی در جهان به دبیری شهروز فلاحت پیشه، معاون بین الملل بنیاد سعدی برگزار شد، نمایندگان مراکز آموزش زبان فارسی به خارجی زبانان گزارشی را از نحوه فعالیت خود در آموزش زبان فارسی ارائه دادند.

در ابتدای این برنامه عنایت الله شعبانی ریاست کالج بین الملل دانشکده علوم پزشکی به ارائه گزارش مراکز آموزش زبان فارسی به غیر فارسی زبانان به تشریح فعالیت های این کالج پرداخت و گفت: یک پنجم فعالیت ما در کالج بین الملل مربوط به فعالیت های زبان فارسی است.

ما به دنبال آن هستیم تا بتوانیم در یک اقدام ویژه زبان فارسی را به دانشجوهای بین المللی آموزش بدهیم.

سپس فائقه شاه حسینی معاون کالج با نمایش چند اسلاید جزییات فعالیت های کالج بین الملل دانشگاه علوم پزشکی را برای حاضران شرح داد.

لیلا هاشمیان مدیر مرکز آموزش زبان فارسی دانشگاه بوعلی سینا همدان هم در ادامه نشست گفت: مرکز بین المللی آموزش فارسی به غیر فارسی زبانان از مراکز قدیمی وزارتی آموزش زبان است و در طول 7 سال توانسته از 25 کشور نزدیک به 1600 زبان با 42 مدرس متخصص با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش زبان فارسی چه جایگاهی در بین المللی سازی آموزش عالی دارد؟

آموزش زبان فارسی چه جایگاهی در بین المللی سازی آموزش عالی دارد؟