مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اسفند 1401 ساعت 18:422023-02-28اقتصادي

چهار طرح آموزشی در گچساران و باشت افتتاح شد


مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کهگیلویه و بویراحمدگفت: چهار طرح آموزشی در قالب 15 کلاس درس در روستاهای گچساران و باشت با حضور جمعی از مسولان کشوری، -  سید رضا حسینی نیک در حاشیه آیین افتتاح پروژه های آموزشی گچساران و باشت در کفت و گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: مدرسه 2 کلاسه جهاد آباد امامزاده جعفر گچساران با اعتباری بیش از 20 میلیارد ریال افتتاح شد.

وی بیان کرد: زیر بنای این طرح آموزشی را بیش از 76 متر می باشد، همچنین مدرسه 2 کلاسه برمامیون باشت با 75 متر زیر بنا به بهره برداری رسید.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: برای این طرح آموزشی بیش از 20 میلیارد ریال اعتبار هزینه شد.

حسینی نیک عنوان کرد: مدرسه 9 کلاسه پشه کان گچساران با اعتباری بیش از 60 میلیارد ریال امروز به بهره برداری رسید.

حسینی نیک بیان کرد: زیر بنای ساختمانی این طرح آموزشی بیش از یکهزارو 37 متر مربع می باشد و یکهزارو 500 متر مربع محوطه سازی در این طرح اجرا شده است.

وی افزود: همچنین مدرسه 2 کلاسه منصورآباد باشت با اعتباری بیش از 20 میلیارد ریال در زمینی به مساحت 76 متر به بهره برداری رسید.

 مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: از ابتدای امسال تاکنون 71 طرح آموزشی در این استان احداث و تحویل آموزش و پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهار طرح آموزشی در گچساران و باشت افتتاح شد

چهار طرح آموزشی در گچساران و باشت افتتاح شد