مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اسفند 1401 ساعت 16:502023-02-28اقتصادي

«سککوک» محصول برتر جشنواره دکتر نوربخش شد


در همایش بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت برگزیدگان جشنواره دکتر نوربخش معرفی شدند که شرکت سکوی کسب و کار الکترونیک رتبه نخست را کسب کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبازرگانی، در پایان نهمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت برگزیدگان جشنواره دکتر نوربخش معرفی شدند که شرکت سکوی کسب و کار الکترونیک برای محصول تأمین مالی خرد مبتنی بر زنجیره تأمین (سککوک) رتبه نخست را کسب کرد.

رتبه دوم نیز به بانک پاسارگاد برای محصول حساب دیجیتال کودک و نوجوان پاسارگاد تعلق گرفت.

سامانه سککوک در راستای ایجاد یک ساختار کشوری با ارتباطات بین المللی برای تحقق اکوسیستم فراگیر کسب و کار به کسب و کار با در برگیری زیرساخت هایی همچون خرید و فروش اینترنتی، زیرساخت های مالی و اعتباری مدرن فعالیت می کند.

سککوک دارای سه بخش B2C (Business-to-Costumer) -B2B (Business-to-Business) و باشگاه مشتریان (Loyalty club) بوده که انواع معاملات از جمله معاملات نقدی، غیرنقدی، مشروط، مدت دار و … با کمک تنوعی از ابزارهای پرداخت از قبیل کارت بانکی، کارت اعتباری، برات الکترونیکی و تضمین شده و .

توسط واحدهای کسب و کار عضو، در بخش های مرتبط قابل انجام است.

برنامه سککوک برای تأمین مالی 3 درصد از بنگاه های کوچک و متوسط کشور مدیرعامل سککوک در این مراسم گفت: پلتفرم سککوک یک پلتفرم B2B برای ایجاد تعاملات B2B


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«سککوک» محصول برتر جشنواره دکتر نوربخش شد

«سککوک» محصول برتر جشنواره دکتر نوربخش شد