مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اسفند 1401 ساعت 16:452023-02-28اقتصادي

رونمایی از افزونه وکالت نامه ها در سامانه مدیریت اطلاعات مشتریان


به منظور شناسایی دقیق و نظارت کامل بر اطلاعات مشتریان، افزونه (ماژول) ثبت روابط اشخاص و وکالت نامه ها در سامانه مدیریت اطلاعات مشتریان بانک ملی رونمایی شد.

- به منظور شناسایی دقیق و نظارت کامل بر اطلاعات مشتریان، افزونه (ماژول) ثبت روابط اشخاص و وکالت نامه ها در سامانه مدیریت اطلاعات مشتریان بانک ملی رونمایی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، سو استفاده از حساب های بانکی در قالب پدیده هایی نظیر حساب های اجاره ای، سو استفاده از حساب های وکالتی و نیز حساب های بانکی اشخاص محجور اعم از اشخاص کمتر از 18 سال یکی از چالش های حوزه مبارزه با پولشویی محسوب می شود که برای مقابله با این چالش وجود اطلاعات دقیق و کافی از اشخاص که حق امضا یا حق برداشت از حساب سایرین را دراختیار دارند لازم بود.

در همین راستا بانک ملی ایران به منظور شناسایی دقیق و کامل از مشتریان، سامانه مدیریت اطلاعات اشخاص را با ویژگی های خاص ایجاد نمود.

علی رضا ماهیار عضو هیأت عامل و معاون فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات بانک ملی ایران در این مراسم با بیان این نکته که نحوه شناسایی مشتریان در شبکه بانکی بسیار مهم و با اهمیت است، اظهارداشت: با ایجاد زیر ساخت و طراحی این سامانه قصد داریم تا بهترین سرویس و خدمات را به مشتریان ارائه دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از افزونه وکالت نامه ها در سامانه مدیریت اطلاعات مشتریان

رونمایی از افزونه وکالت نامه ها در سامانه مدیریت اطلاعات مشتریان