مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اسفند 1401 ساعت 16:252023-02-28دانش

اعتراض شورای صنفی دانشگاه امیرکبیر به گران شدن غذای دانشجویی


شورای صنفی دانشجویان دانشگاه امیرکبیر در نامه ای نسبت به گران شدن غذای دانشجویی اعتراض و عنوان کرد: حجم و کیفیت غذا در شأن دانشجوی پلی تکنیک نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، شورای صنفی دانشجویان دانشگاه صنعتی امیرکبیر در نامه ای به معاونت فرهنگی دانشگاه نسبت به افزایش شهریه دانشجویان شهریه پرداز و همچنین گرانی غذای دانشجویی اعتراض کرد.

در این نامه آمده است: با نظر به افزایش 3 برابری قیمت غذای دانشجویان دوره های خودگردان، آموزش الکترونیک، پردیس ها و بین الملل لازم دیدیم تا نقد به حق خود را من باب مسائلی که از نظر می گذرد اعلام داریم.

امید که این مرقومه را صرفا از دریچه اعتراض صنفی و لاغیر بنگرید.

همانگونه که استحضار دارید بودجه دانشگاه صنعتی امیرکبیر در سال جاری تنها افزایش 12 درصدی را تجربه کرده است که نسبت به تورم فزاینده فعلی کشور رقم ناچیزی محسوب می شود و دانشگاه تنها راه گریز خود را در اعمال فشار به دانشجو می بیند، در وهله اول افزایش شهریه ثابت دانشجویان شهریه پرداز و حالا گرانی بی منطق غذای سلف که علنا نشان دهنده جبران مابه التفاوت کسری بودجه از طریق اعمال فشار به دانشجو است.

از طرفی کیفیت و حجم ارائه شده از جانب سلف دانشگاه صنعتی امیرکبیر (که خود مقوله ای جداست و در زمان مناسب به آن پرداخته خواهد شد) نه تنها در شأن د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتراض شورای صنفی دانشگاه امیرکبیر به گران شدن غذای دانشجویی

اعتراض شورای صنفی دانشگاه امیرکبیر به گران شدن غذای دانشجویی