مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اسفند 1401 ساعت 16:202023-02-28بين الملل

تمجید لاوروف از موضع سنجیده کشور های عربی در قبال جنگ اوکراین


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از تاس، سرگیی لاوروف، وزیر خارجه روسیه از موضع کشور های عربی در قبال جنگ اوکراین و باوجود فشار غرب، - وزیر خارجه روسیه با تمجید از موضع کشور های عربی در قبال جنگ اوکراین، گفت که این کشور ها به رغم فشار شدید غرب، موضعی سنجیده درباره بحران جاری اتخاذ کرده اند.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از تاس، سرگیی لاوروف، وزیر خارجه روسیه از موضع کشور های عربی در قبال جنگ اوکراین و باوجود فشار غرب، تمجید کرد.

در بخشی از نطق خوشامدگویی لاوروف در کنفرانس خاورمیانهِ اندیشکده مطالعات سیاسی و بین المللی باشگاه گفتمان والدای مستقر در مسکو آمده است: با ابراز خرسندی اعلام می کنیم که به رغم فشار های بی سابقه غرب به رهبری آمریکا، دوستان عرب ما موضعی سنجیده و متوازن درباره اوضاع داخلی و خارجی اوکراین اتخاذ کرده اند، زیرا آن ها پیش از هر چیز، منافع ملی بنیادین خودشان را مدنظر قرار می دهند.

لاوروف تاکید کرد که توسعه روابط با کشور های خاورمیانه و آفریقای شمالی در اولویت سیاست خارجی روسیه است.

وی افزود: تقویت گفتمان بر پایه اعتماد و همکاری های متنوع و سودمند دوجانبه با هر کدام از کشور های خاورمیانه و آفریقای شمالی و همچنین تعامل با نهاد های چندجانبه فعال در منطقه خاورمیانه، در زم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمجید لاوروف از موضع سنجیده کشور های عربی در قبال جنگ اوکراین

تمجید لاوروف از موضع سنجیده کشور های عربی در قبال جنگ اوکراین