مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اسفند 1401 ساعت 16:102023-02-28سياسي

رییس فراکسیون محیط زیست مجلس: کسی نمی تواند منکر کوتاهی ها در مرگ پیروز باشد


جلسه ویژه فراکسیون محیط زیست مجلس شورای اسلامی با موضوع بررسی علت مرگ یوز ایرانی ظهر امروز سه شنبه 9 اسفند 1401 با حضور سمیه رفیعی رییس فراکسیون محیط زیست مجلس، - رییس فراکسیون محیط زیست مجلس: کسی نمی تواند منکر کوتاهی ها در مرگ پیروز باشد جلسه ویژه فراکسیون محیط زیست مجلس شورای اسلامی با موضوع بررسی علت مرگ یوز ایرانی ظهر امروز سه شنبه 9 اسفند 1401 با حضور سمیه رفیعی رییس فراکسیون محیط زیست مجلس، محمد صفری نایب رییس فراکسیون محیط زیست، امید مرادی رییس بیمارستان دامپزشکی مرکزی تهران، و پیام محبی رییس جامعه دامپزشکان ایران و با غیبت مسئولان سازمان محیط زیست برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سمیه رفیعی رییس فراکسیون محیط زیست مجلس در این جلسه تاکید کرد: مسأله پیروز برای ما مسأله مهمی بود از جهت اینکه هم یک خواست و مطالبه عمومی مردم است و هم اینکه به لحاظ ذخیره ژنی و ژن ارزشمند این گونه، مراقبت در نگهداری و حفظ آن مسأله مهمی است.

علت ورود مجلس به ماجرای پیروز این است که حیات وحش تنها وظیفه ای که سازمان محیط زیست تنها متولی آن است و این سازمان تنها پاسخگو در این زمینه است.

وی افزود: یکی از دارایی های مهم هر کشوری ذخیره و بانک ژن است؛ اهمیت یوزپلنگ آسیایی نیز برای همه روشن است؛ چراکه گونه ای نادر و ارزشمند و کاملاً قابل اعتنا برای حفاظ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس فراکسیون محیط زیست مجلس: کسی نمی تواند منکر کوتاهی ها در مرگ پیروز باشد

رییس فراکسیون محیط زیست مجلس: کسی نمی تواند منکر کوتاهی ها در مرگ پیروز باشد