مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اسفند 1401 ساعت 15:502023-02-28بين الملل

مشاور اسد: تحولات اوکراین نشان داد که جهان نمی تواند طبق قواعد غرب پیش برود


مشاور رییس جمهور سوریه طی سخنانی در کنفرانس «والدای» در مسکو، تاکید کرد که تحولات اوکراین نشان داد که جهان نمی تواند طبق قواعد غرب پیش برود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، بثینه شعبان مشاور بشار اسد رییس جمهور سوریه، امروز (سه شنبه، 28 فوریه)، با شرکت در دوازدهمین کنفرانس خاورمیانه مجمع گفت و گوی بین المللی والدای در مسکو تصریح کرد که تحولات اوکراین نشان داد که جهان نمی تواند طبق قوانین غرب ادامه یابد و پیش برود .

به نوشته روسیا الیوم ، این کنفرانس، با حضور میخاییل بوگدانوف معاون وزیر امور خارجه روسیه و شمار زیادی از کارشناسان، اندیشمندان و مقامات از 18 کشور دنیا در مسکو برگزار شد.

شعبان تصریح کرد: واشنگتن و ناتو با توجه به رویدادهای اوکراین در حال تشکیل ائتلاف های منطقه ای هستند.

وی افزود: غرب عناصر وابسته به خود را انتخاب می کند و از آن ها حمایت می کند و این عناصر هستند که ماموریت غرب را بر عهده می گیرند و از تروریست ها برای تغییر نظم جهانی موجود و وادار کردن کشورها به حرکت در مسیر خواست خود استفاده می کنند.

مشاور رییس جمهور سوریه تاکید کرد: اهداف استعماری غرب هنوز همان است اما آن چه اکنون جدید است؛ این است که تک قطبی بودن همه کشورهای جهان را راضی نمی کند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشاور اسد: تحولات اوکراین نشان داد که جهان نمی تواند طبق قواعد غرب پیش برود

مشاور اسد: تحولات اوکراین نشان داد که جهان نمی تواند طبق قواعد غرب پیش برود