مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اسفند 1401 ساعت 15:502023-02-28ورزشي

4 میلیارد تومان چک شخصی بابت نفت مسجدسلیمان داده ام!


مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان با بیان این که در مسائل روزمره باشگاه مانده ایم، گفت: اکنون سه، چهار میلیارد تومان چک شخصی بابت هزینه های تیم داده ام تا فقط روزمرگی های باشگاه بگذرد.

- ایسنا/خوزستان مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان با بیان این که در مسائل روزمره باشگاه مانده ایم، گفت: اکنون سه، چهار میلیارد تومان چک شخصی بابت هزینه های تیم داده ام تا فقط روزمرگی های باشگاه بگذرد.

ابوذر شجاعی، امروز 9 اسفندماه در جلسه شورای ورزش خوزستان که با حضور استاندار و مدیرکل ورزش و جوانان استان برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به مالکیتی که وزارت نفت نسبت به باشگاه نفت آبادان و نفت مسجدسلیمان دارد باید در خصوص باشگاه نفت مسجدسلیمان بگویم، عدم ثبات ساختاری و مدیریتی در این مجموعه باعث شده که این تیم هر فصل دغدغه ماندن در لیگ برتر را داشته باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا وی ادامه داد: اکنون تیم نفت شرایط مناسبی در لیگ برتر ندارد و بازی های باقی مانده برای ما حکم مرگ و زندگی دارد و در ادامه باید به صورتی بازی کنیم که با کسب نتایج لازم نفت مسجدسلیمان در لیگ برتر بماند.

مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان گفت: در حالی ما مشکل مالی داریم که سایر تیم های لیگ برتری منابع مالی مشخصی دارند و وقتی فصل جدید شروع می شود و باشگاه ها شروع به تیم بستن می کنند می دانند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4 میلیارد تومان چک شخصی بابت نفت مسجدسلیمان داده ام!

4 میلیارد تومان چک شخصی بابت نفت مسجدسلیمان داده ام!