مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اسفند 1401 ساعت 14:102023-02-28اجتماعي

برپایی جشن نیکوکاری در 183 پایگاه و مرکز نیکوکاری استان سمنان


مدیر کل کمیته امداد استان سمنان از برپایی جشن نیکوکاری در 183پایگاه و مرکز نیکوکاری استان خبر داد و گفت: امسال به منظور کمک به نیازمندان در آستانه سال نو ، - ایسنا/سمنان مدیر کل کمیته امداد استان سمنان از برپایی جشن نیکوکاری در 183پایگاه و مرکز نیکوکاری استان خبر داد و گفت: امسال به منظور کمک به نیازمندان در آستانه سال نو ، با شعار هر روز عیدی دیگر است به اسقبال جشن نیکوکاری می رویم.

محمد حسین ذوالفقاری، مدیر کل کمیته امداد استان سمنان 9اسفندماه اظهار کرد: در هفته احسان و نیکوکاری امسال علاوه بر 22 پایگاهی که در میادین و معابر اصلی شهرهای استان برپا می شود، 161 مرکز نیکوکاری استان نیز آمادگی دریافت کمک های نقدی و غیر نقدی مردم نوع دوست را دارند.

وی از برنامه ریزی برای نواخته شدن زنگ احسان و نیکوکاری در روز دوشنبه 15 اسفندماه در مدارس استان خبر داد و تصریح کرد: با همکاری و هماهنگی آموزش و پرورش استان، این جشن در مدارس استان برگزار می شود تا دانش آموزان نیازمند نیز از کمک های نقدی و غیرنقدی سایر دانش آموزان برخوردار شوند.

مدیر کل کمیته امداد استان سمنان با اشاره به اینکه جشن نیکوکاری در بازه زمانی اول بهمن تا 29 اسفند در حال برگزاری ست، تاکید کرد: پایگاه های جشن نیکوکاری در نماز جمعه ی روزهای 19 و 26 نیز برپا می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی جشن نیکوکاری در 183 پایگاه و مرکز نیکوکاری استان سمنان

برپایی جشن نیکوکاری در 183 پایگاه و مرکز نیکوکاری استان سمنان