مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اسفند 1401 ساعت 13:152023-02-28سياسي

برگزاری اولین رویداد نوآوری و کارآفرینی در نطنز


رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) نطنز گفت: اولین دوره رویداد نوآوری و کارآفرینی با رویکرد «از ایده تا عمل» در نطنز برگزار شد.

- ایسنا/اصفهان رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) نطنز گفت: اولین دوره رویداد نوآوری و کارآفرینی با رویکرد از ایده تا عمل در نطنز برگزار شد.

مهدی مزرعه خطیری در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به نام گذاری امسال باعنوان تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین، اولین دوره رویداد نوآوری و کارآفرینی شهرستان نطنز برگزار شد.

وی افزود: این دوره با هدف حمایت از صاحبان ایده های کارآفرینی، نوآورانه، فناورانه و خلاقیت با رویکرد ایده تا عمل با حضور تعداد 65 نفر از علاقه مندان در سالن علامه مجلسی دانشگاه آزاد اسلامی نطنز برگزار شد.

رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) نطنز گفت: شرکت کنندگان در این رویداد ضمن آشنایی با اصول و مفاهیم کارآفرینی، در حضور مدرسان و منتورهای دوره، روش های خلق، ارائه و ثبت ایده و همچنین بخش بندی بازار و روابط مشتریان، کانال های توزیع، ارزش های پیشنهـادی و بخش هزینه ای و جریان های درآمدی بوم مدل کسب و کار را به صورت عملی تمرین کردند.

وی تصریح کرد: هدف از برگزاری این دوره در راستای شکوفایی ایده ها و حمایت از مشاغل نوآورانه و توانمندسازی مخاطبان و مددجویان در حوزه های اشتغال و کارآفرینی است و با مح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری اولین رویداد نوآوری و کارآفرینی در نطنز

برگزاری اولین رویداد نوآوری و کارآفرینی در نطنز