مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اسفند 1401 ساعت 12:502023-02-28ورزشي

چرا فرهنگ سراهای نیمه کاره اهواز امسال هم تکمیل نمی شوند؟


رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اهواز با اشاره به وضعیت فرهنگ سراهای شهر، در خصوص تکمیل نشدن فرهنگ سراهای نیمه کاره در بازه زمانی مقرر توضیحاتی ارائه داد.

- حجت الاسلام حمید رعیتی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: در حوزه شهرداری اهواز هشت فرهنگ سرا وجود دارد که از این تعداد، فرهنگ سرای کوی علوی، کیانشهر و کوی رمضان فعال هستند.

فرهنگ سرای کوی فرهنگیان نیز در مراحل انتهایی برق کشی قرار دارد.

وی افزود: فرهنگ سرای فرهنگیان در سال های گذشته به صورت صوری و بدون برق کشی اصولی به بهره برداری رسیده است که برق کشی آن و مراحل مورد نیاز دیگر انجام شده و منتظر تامین برق آن هستیم و احتمالا در یکی دو هفته آینده مجددا فعال شود.

رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اهواز گفت: فرهنگ سرای کوی آل صافی نیز در حال بازسازی است؛ سازه این فرهنگ سرا دچار مشکلاتی بود که کار بازسازی آن در حال انجام است و احتمالا بعد از ماه رمضان مجددا فعال خواهد شد.

رعیتی ادامه داد: فرهنگ سرای کوی آل صافی قبلا استفاده می شد اما در ایام کرونا تعطیل شد و پس از آن واحد فنی شهرداری ترک هایی در سازه ساختمان مشاهده کرد که پس از بررسی ها مشخص شد با یک سری اصلاحات، مشکل حل می شود که این اصلاحات انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا فرهنگ سراهای نیمه کاره اهواز امسال هم تکمیل نمی شوند؟

چرا فرهنگ سراهای نیمه کاره اهواز امسال هم تکمیل نمی شوند؟