مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اسفند 1401 ساعت 12:402023-02-28اقتصادي

برپایی نمایشگاه های عرضه مستقیم کالا در تنظیم بازار موثر است


معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: برپایی نمایشگاه های عرضه مستقیم کالا در تنظیم بازار نقش موثری دارد.

- ایسنا/کردستان معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: برپایی نمایشگاه های عرضه مستقیم کالا در تنظیم بازار نقش موثری دارد.

طه سمیعی در گفت و گو با خبرنگاران استان اظهار کرد: تنظیم بازار به عنوان مجموعه راهبردی، در راستای حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان بوده و هدف از ایجاد آن افزایش رفاه اجتماعی است.

وی با اشاره به این مطلب که یکی از ابزارهای تنظیم بازار برگزاری نمایشگاه است، افزود: معمولا این نمایشگاه ها در فصولی از سال برگزار می شود که حجم تقاضا با توجه به شرایط موجود بالا است.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت کردستان بیان کرد: در ایام عید و به منظور رفاه حال شهروندان نمایشگاه های عمومی در 7 شهرستان استان و فروش های فوق العاده در واحدهای صنفی استان برگزار می شود.

سمیعی یادآور شد: در نمایشگاه بهاره امسال 480 غرفه از جمله مواد پروتیینی، مواد غذایی، آجیل، شوینده ها و دیگر نیازهای سبد خانوار در نظر گرفته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی نمایشگاه های عرضه مستقیم کالا در تنظیم بازار موثر است

برپایی نمایشگاه های عرضه مستقیم کالا در تنظیم بازار موثر است