مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اسفند 1401 ساعت 11:452023-02-28بين الملل

نخستین پس لرزه اختلافات در کابینه «بی بی»/ «ماعوز» سقوط کرد


«آوی ماعوز» رییس حزب افراطی «نوعام» و معاون وزیر در کابینه بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی، نخستین قربانی اختلافات داخلی در این رژیم لقب گرفت.

- آوی ماعوز رییس حزب افراطی نوعام و معاون وزیر در کابینه بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی، نخستین قربانی اختلافات داخلی در این رژیم لقب گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل المیادین، آوی ماعوز رییس حزب نوعام و معاون وزیر در دفتر نخست وزیری رژیم صهیونیستی استعفای خود را به بنیامین نتانیاهو تحویل داد، اما اعلام کرد به وظایف خود به عنوان یکی از اعضای ائتلاف دولتی ادامه خواهد داد.

بر اساس گزارش رسانه های رژیم صهیونیستی، ماعوز در اعتراض به کاهش نفوذ و فقدان اختیارات توافق شده در زمان تشکیل دولت ائتلافی از مقام دولتی خود کناره گیری کرده است.

رییس حزب نوعام در مورد این استعفا گفت: متأسفانه متوجه شدم که قصد جدی برای اجرای توافقنامه ائتلاف به منظور حفظ هویت ملی یهود وجود ندارد.

شایان ذکر است که حزب مذهبی افراطی نوعام یک کرسی در کنست رژیم صهیونیستی دارد که توسط خود ماعوز اشغال شده است.

این در حالی است که استعفای ماعوز نخستین شکاف در کابینه نتانیاهو محسوب می شود و در شرایطی اتفاق افتاده است که بیانیه هایی از سوی حزب (قدرت یهود) به ریاست ایتمار بن گویر مبنی بر تهدید به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین پس لرزه اختلافات در کابینه «بی بی»/ «ماعوز» سقوط کرد

نخستین پس لرزه اختلافات در کابینه «بی بی»/ «ماعوز» سقوط کرد