مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اسفند 1401 ساعت 11:152023-02-28اقتصادي

برندینگ زیورآلات اصفهان در عرصه بین الملل


برندینگ زیورآلات اصفهان از سوی مسئولان و هنرمندان در آیین اختتامیه مسابقه زیوری برای اصفهان مورد تاکید قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مسابقه ملی زیوری برای اصفهان (طراحی صنایع دستی کوچک مقیاس در قالب زیورآلات) به همت اداره خلاقیت و نوآوری شهرداری اصفهان در جهت برندینگ گردشگری این شهر در عرصه بین الملل برگزار شد و به مرحله اختتامیه و شناخت منتخبان خود رسید.

در آیین اختتامیه این مسابقه معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری اصفهان گفت: مسابقه ملی زیوری برای اصفهان (طراحی صنایع دستی کوچک مقیاس در قالب زیورآلات) در ادامه فراخوان سال گذشته با عنوان 40 وکتور از خط آسمان اصفهان طراحی و برگزار شد.

سعید ابراهیمی با بیان اینکه در حال حاضر بالغ بر 300 شهر عضو شبکه شهرهای خلاق هستند، اظهار کرد: شهر اصفهان از 7 سال گذشته در مجموعه شبکه شهرهای خلاق یونسکو عضو شد.

معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری اصفهان ادامه داد: در حاشیه برگزاری برنامه ها و طرح های مختلف تلاش می کنیم از تجارب سایر اعضا بهره مند و دانش مجموعه خودمان را ارتقا دهیم.

ابراهیمی با بیان اینکه در حوزه شهر خلاق اداره خلاقیت فعالیت های گسترده ای را در دستور کار قرار داده است، گفت: یکی از فعالیت های انجام شده به این منظور مسابقات حرفه ای است؛ الگو م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برندینگ زیورآلات اصفهان در عرصه بین الملل

برندینگ زیورآلات اصفهان در عرصه بین الملل