مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اسفند 1401 ساعت 11:102023-02-28اقتصادي

بازار عید زیر ذره بین ناظر تعزیرات حکومتی در خراسان جنوبی


مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی گفت: این طرح با محوریت اقدامات پیشگیرانه و شبه قضایی و هم زمانی ماه مبارک رمضان و عید نوروز برگزار می شود که مرحله نخست این طرح از 8 تا 29 اسفندماه برگزار می شود و مرحله دوم طرح نیز از اول فروردین تا چهارم اردیبهشت 1402 است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، حسین حسن پور، مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سازمان تعزیرات حکومتی تلاش کرده، همسو با سایر دستگاه ها و نهاد های ناظر طرح ویژه نظارت بر بازار عید نوروز و ماه مبارک رمضان 1402 را همزمان با سراسر کشور در استان برگزار کند.

حسن پور افزود: هدف از این طرح همکاری در اجرای سیاست های دولت در امر تنظیم بازار، حمایت از فضای کسب و کار در برابر التهابات کاذب در بازار، ایجاد امنیت اقتصادی در جامعه، نظارت بر تامین، تولید و توزیع کالا های اساسی، حمایت از اقشار آسیب پذیر جامعه با توجه به افزایش تقاضا و ضرورت برخورد با تخلفات و حضور موثر و استفاده از همه ظرفیت های سازمان در برخورد تخلفات احتمالی است.

وی با بیان اینکه طرح با محوریت اقدامات پیشگیرانه و شبه قضایی و هم زمانی ماه مبارک رمضان و عید نوروز برگزار می شود، افزود: مرحله نخست این طرح از 8 تا 29 اسفندماه برگزار می شود و مرحله دوم طرح نیز از اول فروردین تا چهارم ارد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازار عید زیر ذره بین ناظر تعزیرات حکومتی در خراسان جنوبی

بازار عید زیر ذره بین ناظر تعزیرات حکومتی در خراسان جنوبی