مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اسفند 1401 ساعت 10:502023-02-28سياسي

لزوم تسریع در تدوین آیین نامه اجرایی راهیان پیشرفت


استاندار فارس خواستار تسریع در تدوین آیین نامه اجرایی اردوی راهیان پیشرفت استان شد و گفت: پیوست های مالی و رسانه ای در تدوین این آیین نامه از ضروریات این طرح است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازاست؛ اردوی راهیان پیشرفت و بازدید از دستاوردهای انقلاب اسلامی یکی از مواردی است که می تواند در زمره جهاد تبیین قرار گیرد.

ایمانیه بر ضرورت مشخص شدن اهداف این اردوها تاکید و اضافه کرد: جوانان ما آن گونه که باید نسبت به مسائل و وقایع کشور آگاهی و اطلاعات ندارند؛ فعالیت های گسترده و متنوعی در حوزه های مختلف انجام شده است.

استاندار فارس به ایجاد خلاقیت در اجرای این اردوها تاکید کرد و گفت: اهداف کلی و جزیی این طرح مشخص شود؛ روش کار، دامنه شمول، نقش شهرستان ها و سایر موارد به دقت مورد توجه مسئولین اجرایی قرار گیرد.

ایمانیه دستاوردهای پس از انقلاب اسلامی را افتخار آفرین دانست و افزود: بازدیدها در دو حوزه تخصصی و عمومی دسته بندی شود؛ آشنایی با مظاهر ملی در کنار توجه به مسائل تخصصی و زیرساختی همزمان مورد توجه باشد.

او خواستار تسریع در تدوین آیین نامه اجرایی اردوی راهیان پیشرفت شد و ادامه داد: پیوست های مالی و رسانه ای در تدوین این آیین نامه از ضروریات این طرح است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تسریع در تدوین آیین نامه اجرایی راهیان پیشرفت

لزوم تسریع در تدوین آیین نامه اجرایی راهیان پیشرفت