مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اسفند 1401 ساعت 10:102023-02-28فرهنگي

ریتم «نقد سینما» تندتر شده است/ انتقال تجربه با فیلمسازان مطرح


یوسف بچاری تهیه کننده برنامه «نقد سینما» به ویژگی های فصل جدید این برنامه که در ادامه ویژه برنامه جشنواره فیلم فجر به صورت هفتگی روی آنتن می رود، - یوسف بچاری تهیه کننده برنامه نقد سینما به ویژگی های فصل جدید این برنامه که در ادامه ویژه برنامه جشنواره فیلم فجر به صورت هفتگی روی آنتن می رود، اشاره کرد.

یوسف بچاری تهیه کننده نقد سینما درباره این برنامه که به شکل روتین و هفتگی روی آنتن شبکه چهار سیما می رود و تمایزهای آن با ویژه برنامه جشنواره فجر به خبرنگار مهر بیان کرد: بخش هایی به برنامه اضافه شده است؛ بخش آموزش یکی از این آیتم ها است که تصمیم داریم یکی از چهره های شناخته شده در عرصه فیلمسازی در هر قسمت تکنیک های سینمایی را شرح دهد و یا به نوعی انتقال تجربه باشد.

وی ادامه داد: در قسمتی از برنامه معرفی کتاب داریم و احتمالاً نویسنده های این آثار هم در بخش کوتاهی درباره کتاب هایشان صحبت می کنند.

این تهیه کننده درباره تمرکز این دوره از نقد سینما درباره سینمای جهان عنوان کرد: در قسمت های پیش رو سینمای بین الملل را داریم و در بخش ثابتی هم به سینما و هم سریال های خارجی می پردازیم و هر اثری که در مقطعی بیشتر مورد توجه قرار می گیرد نقد می شود که آرش خوشخو و محمدرضا مقدسیان منتقدین ثابت این بخش هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ریتم «نقد سینما» تندتر شده است/ انتقال تجربه با فیلمسازان مطرح

ریتم «نقد سینما» تندتر شده است/ انتقال تجربه با فیلمسازان مطرح