مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اسفند 1401 ساعت 10:102023-02-28اقتصادي

محتواسازی گردشگری با ظرفیت سازی جهاددانشگاهی و میراث فرهنگی در خراسان جنوبی


در دیدار مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان جنوبی و رییس جهاددانشگاهی استان بر تولید محتوای گردشگری با ظرفیت سازی در این حوزه و تعریف سرفصل های جدید تاکید شد.

- ایسنا/خراسان جنوبی در دیدار مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان جنوبی و رییس جهاددانشگاهی استان بر تولید محتوای گردشگری با ظرفیت سازی در این حوزه و تعریف سرفصل های جدید تاکید شد.

هادی شاهوردی، در دیدار با رییس جهاددانشگاهی خراسان جنوبی با اشاره به فعالیت های این مجموعه در یک سال اخیر، اظهار کرد: گردشگری یکی از ارکان تاثیرگذار بر روی اقتصاد استان و از پیشران های اقتصادی کشور است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با اشاره به ثبت جهانی پنج اثر تاریخی در استان، افزود: از حیث تعداد جاذبه های گردشگری و آثار تاریخی از استان های برتر کشور هستیم، اما نیاز به معرفی بیشتر داریم.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان جنوبی با بیان اینکه در ماه های اخیر شعاری را با عنوان خراسان جنوبی؛ شرق باشکوه انتخاب کردیم که نیازمند بازگویی آن در رسانه ها هستیم، تصریح کرد: در راستای تعامل بین جهاددانشگاهی و میراث فرهنگی، لازم است برگزاری تورهای گردشگری خبرنگاران و رسانه ها دنبال شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محتواسازی گردشگری با ظرفیت سازی جهاددانشگاهی و میراث فرهنگی در خراسان جنوبی

محتواسازی گردشگری با ظرفیت سازی جهاددانشگاهی و میراث فرهنگی در خراسان جنوبی