مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اسفند 1401 ساعت 09:372023-02-28سياسي

انتقال لاشه هواپیما برای اجرای رزمایش در فشافویه/ مردم نگران نباشند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ری، مهدیه حسنی رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری با اشاره به اجرای مانور پدافند پرتوی در بخش فشافویه صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: رزمایش پدافند پرتوی همراه با سقوط هواپیمای فرضی روز چهارشنبه در بخش فشافویه برگزار می شود که با توجه به احتمال انعکاس شایعات و ایجاد تشویش افکار عمومی، اطلاع رسانی رسانه ها پیرامون این مانور اهمیت بالایی دارد.

وی گفت: 11 کارگروه برای اجرای این مانور تشکیل شده که یکی از آنها کارگروه اطلاع رسانی و مدیریت افکار عمومی و آرامش بخشی بوده که بر عهده اداره ارشاد است و در تلاش هستیم اطلاع رسانی مناسبی در سطح شهرستان برای تنویر افکار عمومی انجام گیرد.

  مسؤول کارگروه اطلاع رسانی مانور پرتوی شهرستان ری بیان کرد: تبلیغات محیطی و بنرهای اطلاع رسانی در سطح شهرستان نصب و تا شعاع چندکیلومتری محل برگزاری رزمایش، پیامک های اطلاع رسانی و آرامش بخشی برای مردم ارسال می شود.

حسنی تصریح کرد: امروز لاشه یک هواپیمای سوخته ، به سمت محل اجرای رزمایش در فشافویه منتقل می شود و از مردم می خواهیم با دیدن انتقال لاشه هواپیما همچنین تجهیزات و ادوات رزمایش نگران نباشند.

وی با بیان اینکه اجرای این مانور صدای مهیبی نخواهد داشت، افزود: محل اجرای رزمایش با مناطق مسکونی فاصله چند کی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقال لاشه هواپیما برای اجرای رزمایش در فشافویه/ مردم نگران نباشند

انتقال لاشه هواپیما برای اجرای رزمایش در فشافویه/ مردم نگران نباشند