مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اسفند 1401 ساعت 09:152023-02-28سياسي

راه هایی برای بهبود اکوسیستم دریایی


سی و ششمین جلسه کمیته اجرایی (EXCOM) با حضور نمایندگانی از بحرین، عربستان، ایران، سازمان منطقه ای راپمی و مرکز منطقه ای میمک در تاریخ 2 اسفند (21 فوریه) سال جاری در کشور کویت برگزار شد.

- سی و ششمین جلسه کمیته اجرایی (EXCOM) با حضور نمایندگانی از بحرین، عربستان، ایران، سازمان منطقه ای راپمی و مرکز منطقه ای میمک در تاریخ 2 اسفند (21 فوریه) سال جاری در کشور کویت برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مجتبی ذوالجودی؛ معاون محیط زیست دریایی و تالاب های سازمان حفاظت محیط زیست درباره برگزاری سی و ششمین جلسه کمیته اجرایی سازمان راپمی (ROPME) در کشور کویت اظهار کرد: در این جلسه مسائلی از قبیل نتایج کمیته تخصصی راپمی و کمیته خارجی جهت بررسی و بازبینی مسائل اداری و مالی راپمی، بررسی و تعیین حسابرس خارجی و بررسی وضعیت مالی حاضر و بودجه 2023 سازمان منطقه ای راپمی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

همچنین بر ضرورت بررسی و بازنگری معیارهایی که در گذشته برای تعیین سهم حق عضویت هر یک از کشورهای عضو مورد استفاده قرار گرفته است و بارها در جلسات مختلف راپمی توسط جمهوری اسلامی ایران مطرح شده بود، مجدداً تاکید گردید و مقرر شد پس از تدوین برنامه استراتژیک و نوسازی سازمان راپمی که در دستور کار قرار دارد، بحث بازنگری معیارهای تعیین حق عضویت کشورهای عضو مطرح شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه هایی برای بهبود اکوسیستم دریایی

راه هایی برای بهبود اکوسیستم دریایی