مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اسفند 1401 ساعت 09:052023-02-28سياسي

داستان ادامه دار کشتارهای غیرمجاز دام در تنگاری بویراحمد


کشتارهای غیرمجاز دام در منطقه تنگاری علی رغم وعده های متعدد برای ساماندهی ، اما تاکنون کاری از پیش نرفته است.

- داستان ادامه دار کشتارهای غیرمجاز دام در "تنگاری" بویراحمد ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد کشتارهای غیرمجاز دام در منطقه تنگاری علی رغم وعده های متعدد برای ساماندهی ، اما تاکنون کاری از پیش نرفته است.

کشتارهای غیرمجاز دام در منطقه تنگاری به معضلی برای شهرستان بویراحمد تبدیل شده و تاکنون مصوبات اتخاد شده در راستای ساماندهی کشتارگاه این نقطه عملیاتی نشده است که شکایت های مردمی چه بصورت حضوری و چه بصورت تماس با سامانه 1512 دامپزشکی را در پی داشته است.

شکایت از کشتارهای تنگاری تنها به یاسوج محدود نمی شود و حتی از نورآباد ممسنی استان فارس شکایتی هایی در این زمینه صورت گرفته است البته طبق شواهد و اسناد موجود، اداره کل دامپزشکی استان وظیفه خود را در منطقه تنگاری در راستای ساماندهی کشتارها انجام داده است اما طبق گفته مسئولان بازرسی کل استان، قصابی های این منطقه با ماموران دامپزشکی برخورد فیزیکی کرده اند.

نواب دانشی ، معاون اداره کل بازرسی استان در جلسه چندی پیش ستاد تنظیم بازار استان در استانداری بیان کرد: دامپزشکی به تنهایی قادر به ساماندهی کشتارهای تنگاری نیست و نیاز به حمایت شورای تامین و حمایت های قضایی و ام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داستان ادامه دار کشتارهای غیرمجاز دام در تنگاری بویراحمد

داستان ادامه دار کشتارهای غیرمجاز دام در تنگاری بویراحمد