مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اسفند 1401 ساعت 08:542023-02-28اجتماعي

شکار غیرمجاز گونه های حیوانی کمیاب در مناطق حفاظت شده کلیبر و خداآفرین


تجهیز مناطق حفاظت شده به دوربین های پیشرفته مطمئنا در راستای پیشگیری از شکارهای غیر مجاز موثر و مفید خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کلیبر، جواد حقویردی پور صبح امروز در حاشیه بازدید از مناطق حفاظت شده کلیبر، در جمع محیط بانان اداره محیط زیست، اظهار کرد: صیانت و حفاظت از محیط زیست عبادت بوده و محیط بانان کسانی هستند که این کار را با تمام وجود و علاقه و با عشق به حیاط وحش خود انجام می دهند.

وی گفت: با توجه به وسعت زیاد مناطق حفاظت شده شهرستان کلیبر و خداآفرین و تنوع حیات وحش منطقه متاسفانه فقدان نیروی انسانی و ماشین آلات کافی موجب شده تا افرادی فرصت طلب و سودجو از این ضعف، سوءاستفاده کرده و گاه و بیگاه با ورود به مناطق حفاظت شده اقدام به شکار غیرمجاز گونه های حیوانی کمیاب موجود در منطقه کنند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کلیبر، ضمن قدردانی از تلاش های شبانه روزی محیط بانان و نگهبانان مناطق حفاظت شده، ادامه داد: همکاران فداکار محیط زیست با چنین سختی کاری باید از حقوق کافی برخوردار باشند تا بتوانند با کمترین دغدغه مالی و با تمام وجود همچون سرباز از محیط زیست پاسداری کنند.

وی تأکید کرد: تجهیز مناطق حفاظت شده به دوربین های پیشرفته لازم و ضروری است و این کار مطمئنا در راستای پیشگیری از شکارهای غیر مجاز موثر و مفید خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکار غیرمجاز گونه های حیوانی کمیاب در مناطق حفاظت شده کلیبر و خداآفرین

شکار غیرمجاز گونه های حیوانی کمیاب در مناطق حفاظت شده کلیبر و خداآفرین