مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اسفند 1401 ساعت 07:502023-02-28اقتصادي

قطع گاز 68 اداره پر مصرف در ایلام


از ابتدای شروع طرح پایش مصرف گاز ادارات تاکنون، گاز 68 اداره پر­مصرف در استان به دلیل عدم رعایت الگوی مصرف، قطع شده است.

- ایسنا/ایلام مدیرعامل شرکت گاز ایلام گفت: از ابتدای شروع طرح پایش مصرف گاز ادارات تاکنون، گاز 68 اداره پر­مصرف در استان به دلیل عدم رعایت الگوی مصرف، قطع شده است.

محمود کشاورز در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه در بازدیدهای صورت گرفته از آغاز شروع فصل سرد سال تاکنون، 2832 مورد اخطار کاهش مصرف به دستگاه های اجرایی استان داده شده است، اظهار کرد: تاکنون 8 هزارو 830 مورد پایش مصرف گاز در سطح ادارات استان، مراکز آموزشی و فرهنگی، ورزشی، عمومی و غیره انجام شده است.

وی با بیان اینکه طرح پایش مصرف گاز ادارات در استان با هدف شناسایی مشترکین عمومی پرمصرف انجام می شود، تصریح کرد: در این طرح، اکیپ های پایش مصرف شرکت گاز استان، میزان مصرف گاز ادارات، سازمان های دولتی و اماکن عمومی را رصد کرده و در صورت بالا بودن مصرف از میزان ابلاغی، در مرحله اول تذکر و اخطار داده می شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام با اشاره به اینکه در صورت ادامه عدم توجّه به اخطار کتبی و رعایت نکردن دمای رفاه در اماکن عمومی، جریان گاز ادارات پرمصرف قطع می شود، گفت: طرح کنترل و پایش مصرف بهینه گازطبیعی در ادارات و سازمان های دولتی با هدف صرفه جویی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قطع گاز 68 اداره پر مصرف در ایلام

قطع گاز 68 اداره پر مصرف در ایلام