مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اسفند 1401 ساعت 07:202023-02-28اقتصادي

نظارت بهداشتی و شرعی در کشتارگاه های دام و طیور سیستان و بلوچستان


رییس اداره نظارت بر بهداشت عمومی اداره کل دامپزشکی سیستان و بلوچستان از تشدید نظارت بر فعالیت کشتارگاه های استان به منظور تامین فراورده های خام دامی سالم و حلال در سطح استان خبر داد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان رییس اداره نظارت بر بهداشت عمومی اداره کل دامپزشکی سیستان و بلوچستان از تشدید نظارت بر فعالیت کشتارگاه های استان به منظور تامین فراورده های خام دامی سالم و حلال در سطح استان خبر داد.

دکتر حمید جانفدا در گفت وگو با ایسنا افزود: در راستای وظایف و تحقق اهداف سازمان دامپزشکی کشور جهت تامین فرآورده های خام دامی سالم و لزوم نظارت بر روند تهیه تا عرضه این محصولات برای مصرف انسان ، نظارت بر مسائل بهداشتی و شرعی کشتار دام و طیور توسط کارشناسان این اداره کل مستقر در کشتارگاه ها در سطح استان از ابتدای سال جاری در حال انجام می باشد.

دکتر جانفدا ادامه داد: کلیه اقدامات نظارتی صورت گرفته در جهت تامین و ارتقاء بهداشتی گوشت سالم است که بهسازی وضعیت بهداشتی کشتارگاه ها به تامین گوشت با کیفیت، بسیار کمک می کند بنابراین نظارت بر فرآیند کشتار هم از نظر بهداشتی و هم شرعی که تامین غذای سالم و حلال را در بر دارد، در اولویت کاری دامپزشکی استان می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظارت بهداشتی و شرعی در کشتارگاه های دام و طیور سیستان و بلوچستان

نظارت بهداشتی و شرعی در کشتارگاه های دام و طیور سیستان و بلوچستان