مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اسفند 1401 ساعت 21:452023-02-27اقتصادي

سخنگوی دولت: التهابات ارزی امتداد آشوب های خیابانی است


بهادریی جهرمی درباره افزایش قیمت دلار گفت: در شروع دولت قبل دلار سه هزار تومان بود و در انتهای آن نزدیک 30 هزار تومان شد و در یک مقطع زمانی به 32 هزار تومان هم رسیده بود، - بهادریی جهرمی درباره افزایش قیمت دلار گفت: در شروع دولت قبل دلار سه هزار تومان بود و در انتهای آن نزدیک 30 هزار تومان شد و در یک مقطع زمانی به 32 هزار تومان هم رسیده بود، یعنی حدوداً 10 برابر شده بود.

این دولت حدود یک سال و سه ماه یک ثبات بخشی نسبی در بازار ارز ایجاد کرد ولی از آبان ماه، هم زمان با ناامیدی دشمن از آشوب های خیابانی، قیمت ارز شروع به افزایش کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، علی بهادری جهرمی، سخنگو و دبیر هیأت دولت پس از ظهر دوشنبه در دوره نخبه پروری شهید سیدحسن آیت 2 اتحادیه مجمع اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی که در دانشگاه علوم تحقیقات برگزار شد، حضور پیدا کرد و ضمن سخنرانی به سوالات دانشجویان پاسخ داد.

سخنگوی دولت در ابتدای سخنانش با اشاره به نامگذاری این دوره به اسم شهید آیت اظهار کرد: شهید آیت در دوران کوتاه مسئولیت اش بسیار تخصصی، نخبگانی و انقلابی عمل کرد.

شاید از اصلی ترین چهره ها که در زمینه افزوده شدن اصل ولایت فقیه در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران تلاش کرد، مرحوم شهید آیت بودند زیرا در پیش نویس قانون اساس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سخنگوی دولت: التهابات ارزی امتداد آشوب های خیابانی است

سخنگوی دولت: التهابات ارزی امتداد آشوب های خیابانی است