مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اسفند 1401 ساعت 19:102023-02-27اجتماعي

فرزندخواندگی به صورت مهمان در اصفهان اجرا می شود


معاون اجتماعی بهزیستی استان اصفهان گفت: فرزندخواندگی به صورت دائمی، موقت و طرح مهمان اجرا شده و اگر کودکی یک ماه به شیرخوارگاه بیاید ترجیح می دهیم، - مهمان خانواده های متقاضی شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عبدالرضا اسماعیلی عصر دوشنبه در نشست خبری با اشاره به تأسیس نخستین خانه کودک و نوجوان در سال 76 به صورت هیأت امنایی در نطنز اظهار داشت: تا قبل از سال 1376 به طور کلی سه مرکز دولتی متشکل از مرکز نگهداری دختران در اصفهان، مرکز نگهداری پسران در کاشان و مرکز نگهداری شیرخوارگان داشتیم.

وی افزود: اکنون حدود 40 خانه کودک و نوجوان در استان اصفهان وجود دارد که به صورت هیئت امنایی اداره می شود و کودکان و نوجوانان پسر را تا پایان سن 18 سالگی و دختران را تا زمانی که خودشان بخواهند و ازدواج کنند، نگهداری می کنند.

معاون اجتماعی بهزیستی استان اصفهان افزود: هدف اصلی بهزیستی جلوگیری از حضور فرزندان در مراکز و خانه های کودک و نوجوان است و پرداخت امداد ماهیانه به خانواده هاست که این رقم امداد ماهیانه حدود یک میلیون 700 هزار تومان است.

وی با بیان اینکه فرزندخواندگی به صورت دائمی، موقت و طرح مهمان اجرا شده، گفت: اگر قرار باشد یک کودک به مدت یک ماه به شیرخوارگاه بیایند ترجیح می دهیم، مهمان خانواده های متقاضی شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرزندخواندگی به صورت مهمان در اصفهان اجرا می شود

فرزندخواندگی به صورت مهمان در اصفهان اجرا می شود