مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اسفند 1401 ساعت 17:452023-02-27فرهنگي

ترجمه مجموعه داستان «وقتی که پدر سبیلش را تراشید» منتشر شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مجموعه داستان «وقتی که پدر سبیلش را تراشید» نوشته ولف دیتریش شنوره به تازگی با ترجمه کتایون سلطانی توسط انتشارات ققنوس منتشر و راهی بازار نشر شده است.

- ترجمه مجموعه داستان وقتی که پدر سبیلش را تراشید منتشر شد مجموعه داستان وقتی که پدر سبیلش را تراشید نوشته ولف دیتریش شنوره با ترجمه کتایون سلطانی توسط انتشارات ققنوس منتشر و راهی بازار نشر شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مجموعه داستان وقتی که پدر سبیلش را تراشید نوشته ولف دیتریش شنوره به تازگی با ترجمه کتایون سلطانی توسط انتشارات ققنوس منتشر و راهی بازار نشر شده است.

این کتاب دویست وبیست ودومین عنوان ادبیات جهان است که این ناشر چاپ می کند و نسخه اصلی آن سال 1995 توسط انتشارات برلین ورلاگ در آلمان منتشر شده است.

وُلف دیتریش شنوره، نویسنده ای آلمانی است که پیش تر داستان کوتاهی با نام هنگام فرار از او در مجموعه کبوتر های ایلیا با ترجمه کتایون سلطانی توسط نشر افق چاپ شده است.

او نویسنده ای است که به اجبار به جبهه جنگ جهانی دوم فرستاده شده و سال 1945 پس از پایان جنگ، خسته و ملول به برلین ویران برگشت.

شنوره از پایه گذاران گروه ادبی چهل و هفت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترجمه مجموعه داستان «وقتی که پدر سبیلش را تراشید» منتشر شد

ترجمه مجموعه داستان «وقتی که پدر سبیلش را تراشید» منتشر شد