مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اسفند 1401 ساعت 17:152023-02-27سياسي

مبارزه با فساد و ناامن سازی فضای تخلفات اصلی ترین مأموریت 137پلاس


معاون نظارت و رسیدگی سامانه 137 پلاس گفت: اصلی ترین پشتوانه بحث مبارزه با فساد در شهرداری و ناامن سازی فضای تخلفات، پیام هایی است که هر روز در سامانه 137 پلاس از سوی شهروندان مطرح می شود.

- معاون نظارت و رسیدگی سامانه 137 پلاس گفت: اصلی ترین پشتوانه بحث مبارزه با فساد در شهرداری و ناامن سازی فضای تخلفات، پیام هایی است که هر روز در سامانه 137 پلاس از سوی شهروندان مطرح می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسین دیانت با اشاره به اینکه کمتر سامانه ای مانند سامانه 137 پلاس پتانسیل جلوگیری از تخلفات اداری و خدمت رسانی به مردم را دارد، اظهار کرد:اصل ساده راضی نشدن شهروندان را به عنوان یک امتیاز برای اصلاح رویه ها وسالم سازی فضای اداری، بالا بردن راندمان و کاهش تخلفات می دانیم و مردم هم هر روز بیشتر از آن استقبال کنند.

به گفته وی، در سال جاری و با تشکیل سامانه 137 پلاس، بیش از 20 هزار پیام مردمی در خصوص گزارش فساد و تخلفات در شهرداری مورد رسیدگی و بررسی قرار گرفت که نتیجه آن، ارجاع 50 هزار متر مربع تخلف به کمیسیون های ماده 100 بود.

بر اساس گزارش روابط عمومی 137 پلاس، دیانت افزود: همچنین بیش از 100 نفر از عوامل شهرداری تهران که در تخلفات دخیل بودند به کمیته تطبیق سازمان بازرسی معرفی شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مبارزه با فساد و ناامن سازی فضای تخلفات اصلی ترین مأموریت 137پلاس

مبارزه با فساد و ناامن سازی فضای تخلفات اصلی ترین مأموریت 137پلاس