مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اسفند 1401 ساعت 16:212023-02-27اقتصادي

جزییات تازه از بسته طرح های مدیریت منابع آب دولت/ سایه تنش آبی از سر بوشهر کم می شود


در سفری که به زودی رییس جمهور به بوشهر خواهد داشت، بسته طرح های مدیریت منابع آب شامل 5 طرح بزرگ در قالب پروژه های شیرین سازی آب دریا، ساخت سد مخزنی و کنترل سیلاب با سرمایه گذاری 7 هزار 430 میلیارد تومان به بهره برداری می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، یکی از رویکردهای دولت سیزدهم عبور از مسئله تنش آبی بود.

در این راستا بر اساس گفته های وزیر نیرو، قطار پروژه های آبرسانی در سال 1401 با عبور از طرح غدیر خوزستان به پروژه های پشتیبان شهرکرد رسید و پس از آن با تکمیل طرح 17 ساله همدان با عبور از ایستگاه آبرسانی به سنندج از سد آزاد، راهی پروژه های یزد و اخیرا نیز این قطار با افتتاح سامانه انتقال آب به دریاچه ارومیه کار خود را ادامه داد.

در این راستا به استناد به روزترین آمار گرفته شده، قرار است، بسته جامع طرح های مدیریت منابع آب همزمان با سفر آخر هفته رییس جمهور به بوشهر به بهره برداری و افتتاح برسد.

* 3 طرح بزرگ شیرین سازی و انتقال آب به مردم بوشهر به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، مطابق جزییات اطلاعات یاد شده، در بسته طرح های طراحی شده برای استان بوشهر نام پنج پروژه بزرگ به چشم می خورد.

بر این اساس اولین پروژه بسته طرح های مدیریت منابع آب استان بوشهر، فاز اول آب شیرین کن 35 هزار متر مکعبی بوشهر است که با اعتبار بروز شده معادل 2 هزار میلیار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات تازه از بسته طرح های مدیریت منابع آب دولت/ سایه تنش آبی از سر بوشهر کم می شود

جزییات تازه از بسته طرح های مدیریت منابع آب دولت/ سایه تنش آبی از سر بوشهر کم می شود