مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اسفند 1401 ساعت 16:052023-02-27سياسي

محور اصلی برنامه های دانشگاه صنعتی همدان بر پایه جهاد تبیین


مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی همدان گفت: محور اصلی برنامه های دانشگاه صنعتی بر مبنای جهاد تبیین و در بستر علمی و پژوهشی حول محور دانش بنیان برنامه ریزی شده است.

- امیر حسین قطبی در گفتگو با خبرنگار مهر بیان کرد: با توجه به اهمیت جهاد تبیین برنامه هایی شامل شبکه سازی با توجه به اتفاقات اخیر که رخ داد برای تغییر نگاه و ذهنیت ها و رفع شبهات در این دانشگاه در حال انجام است همچنین استفاده از افراد انقلابی و مذهبی و جذب افراد در این زمینه گام های خوبی برداشته شده است.

وی مطرح کرد: دیدار با خانواده شهدا، غبار روبی گلزار شهدا، برگزاری برنامه های علمی، پژوهشی، مطالبه گری، روشنگری، تفریحی و اردویی از اهم برنامه های دانشگاه صنعتی همدان است.

مسئول بسیج دانشگاه صنعتی همدان در ادامه از برگزاری مسابقه کتابخوانی امواج اراده ها روایتی از پیشرفت های اخیر ایران، برگزاری کافه کتاب امواج اراده ها، پیگیری و برگزاری مراسم پیشرفت یا پیشرفت جمهوری اسلامی، پیگیری و برگزاری مراسم کنگره شهدای مهندس، پیگیری و برگزاری اکران مستند جوکر همچنین نقد و بررسی این مستند با حضور کارگردان نام برد و یادآور شد: تهیه و توزیع 48 بسته معیشتی به مناسبت ایام شهادت حضرت زهرا و شب یلدا، هماهنگی ورود و استقبال از شهید گمنام به دانشگاه، برپایی مجلس روضه به منا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محور اصلی برنامه های دانشگاه صنعتی همدان بر پایه جهاد تبیین

محور اصلی برنامه های دانشگاه صنعتی همدان بر پایه جهاد تبیین