مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اسفند 1401 ساعت 14:502023-02-27فرهنگي

220 اثر به دبیرخانه جشنواره ملی شعر «ایران دل» ارسال شده است


مسئول آفرینش های ادبی حوزه هنری استان اردبیل گفت: 220 اثر در دبیرخانه جشنواره سراسری شعر ترکی «ایران دل» دریافت شده است.

- اردبیل - مسئول آفرینش های ادبی حوزه هنری استان اردبیل گفت: 220 اثر در دبیرخانه جشنواره سراسری شعر ترکی ایران دل دریافت شده است.

قاسم مزین در گفت وگو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: 132 شاعر در استقبال ارزنده از جشنواره سراسری شعر ترکی ایران دل تعداد 220 اثر را به دبیرخانه ارسال کردند.

وی خاطرنشان کرد: هنرمندان و شاعران با توجه به عشق و علاقه ای که به میهن عزیزمان دارند با الهام از سه بیت مشهور حکیم نظامی گنجوی در ستایش ایران در قالب های عروضی، هجایی و آزاد، استقبال شایسته ای از فراخوان کنگره داشتند طوری که علاوه بر شهرهای مختلف کشور، از کشورهایی همچون آذربایجان، ترکیه و هلند آثاری به دبیرخانه فرستادند.

مسئول آفرینش های ادبی حوزه هنری استان اردبیل اضافه کرد: از آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره بیشترین مشارکت به ترتیب از استان های اردبیل، آذربایجان شرقی، زنجان، آذربایجان غربی و تهران است و از بین کشورهای خارجی نیز جمهوری آذربایجان بیشترین آثار را به خود اختصاص داده است.

مزین گفت: داوری آثار این کنگره توسط اساتید برجسته انجام می شود و اختتامیه نیز در نیمه دوم اسفندماه همزمان با بزرگداشت حکیم نظامی گنجوی در ارد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

220 اثر به دبیرخانه جشنواره ملی شعر «ایران دل» ارسال شده است

220 اثر به دبیرخانه جشنواره ملی شعر «ایران دل» ارسال شده است